Eksklusiv rebranding af “Snack Attack”-serien

En af mine første opgaver hos Bon Coca var at lave et nyt design til deres “Snack Attack” serie. Snack Attack er diverse nødder, samt tyggegummi pakket med gas i små fine metalæsker. Målet var, at der sammen med to nye varianter skulle laves en rebranding, der fik serien til at fremstå mere eksklusiv.

Herunder ses designet som det fremstod, inden min rebranding.

Jeg gik i gang med min idéfase, og kom frem til, at jeg gerne ville give det nye design et lidt råt look, så det sorte låg træder i karakter på en helt anden måde. Derudover synes jeg også, at der skulle være nogle illustrationer af, hvilket indhold der er i de forskellige varianter.

Jeg kom via lidt research og inspiration frem til, at vi skulle arbejde med et trælook, så derfor måtte jeg finde en løsning på, hvordan varianterne på afstand kan skille sig ud fra hinanden. Det blev løst med en baggrundsfarve med en svag trætekstur ovenpå.

Et Snack Attack logo blev lavet og illustrationer blev tegnet. Snack Attack logoet består af en efterbehandlet version af fonten “Freeland”.
Der er rykket lidt sammen, ændret i lidt ender og vinkler, for at få det optimale udtryk til resten af designet. Logoet ses herunder:

Med logo og illustrationer på plads, skulle elementerne sammensættes til en endelig label – selvfølgelig en til hver variant. Herunder ses det færdige resultat.